Hallå!

Inte helt oväntat har 365 citat stått hyfsat still nu under sommaren. Hade inga naiva förhoppningar om att jag skulle orka hålla uppe bloggen så det känns lugnt ändå.

Har i princip slut på fotograferade citat, men var ute med en kompis kamera och tog ett gäng, väntar nu bara på en laddare så jag kan fixa in dom på datorn. Min kanske något för hoppfulla plan (men fuck it, man måste få drömma lite) är att jag ska orka/hinna med att hålla igång bloggen bättre när alla rutiner kommer igång i september. När man är ute och flänger på festival eller bara är ensam hemma utan att jobba är det lätt att man glömmer av det.

Kommer att plugga i Uppsala det kommande året, förhoppningsvis lyckas jag hitta bostad så snart som möjligt så jag slipper pendla och ha mig. Det ultimata vore ju om jag dessutom träffar någon/några människor där som är taggade på att hjälpa till med det här projektet, det skulle vara helt underbart! Bara att hojta till om du bor i Uppsala och läser detta.

Misströsta inte, snart kommer det igång igen!

Med värme,

K